شرکت سبد گردانی بورس شیراز

در این مطلب با معتبرترین شرکت های سبد گردانی بورس در شیراز بیشتر آشنا می شوید. همچنین در جدول زیر بهترین شرکت سبدگردان بورس در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است. 

لیست بهترین شرکت سبد گردانی در شیراز

ردیفشرکت سبد گردانیآدرسشماره تماس
1شرکت کارگزاری دلیران پارس و سبدگردانی آرمان اقتصادشیراز، فرهنگ شهر، روبروی دادگستری، ساختمان طبیعت، طبقه 2، واحد 509031858867
2شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد (شعبه مرکزی)شیراز، بلوار پاسداران (زرهی)، روبروی درمانگاه محمد رسول الله، ساختمان هامون، طبقه 6، واحد 1407138330910
09173394890
3شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد شعبه ممتاز شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 2807136334970
07136334917
09921220028
09178043706
4آموزشگاه تخصصی بورس سرمایه
شرکت کارگزاری بورس اقتصاد بیدار
شیراز، معالی آباد، نبش شریعتی 1، ساختمان پارسا(بانک شهر)، طبقه 307136236483
07136236442
09170500818

بهترین شرکت سبدگردان بورس در شیراز

بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که بهترین شرکت سبدگردانی را پیدا کنند. در جدول بالا لیستی از بهترین شرکت های سبد گردان بورس در سال 1400 در شیراز را به شما معرفی کرده ایم که با بهره گیری از کارشناسان متخصص می توانید با خیال راحت سرمایه خود را به دست آنها بسپارید. 

سبدگردانی چیست؟

سبدگردانی به انگلیسی (Portfolio Management Service) عبارت است از: «تصمیم به فروش، خرید و یا نگهداری اوراق بهادار به نام سرمایه‌گذار معین توسط سبدگردان، در قالب قراردادی مشخص، به منظور کسب سود برای سرمایه‌گذار.» اما سبدگردانی به زبان ساده یعنی یک سبدگردان مسئولیت مدیریت سهام سرمایه‌گذار را بر عهده می‌گیرد و به نیابت از او و با استفاده از دانش و تجربه‌ای که دارد، عملیات خرید، فروش و نگهداری سهم یا اوراق بهادار را انجام می‌دهد به همین دلیل به سبدگردانی مدیریت پرتفوی نیز گفته می‌شود.

بهترین شرکت سبد گردانی در شیراز

انتخاب یک سبدگردان خوب و معتبر در شیراز میتواند به شما در رشد سرمایه تان در بورس کمک زیادی کند خصوصا اگر در خرید سهم و تحلیل های بورسی سر رشته ای ندارید، زیرا سبدگردان وظیفه دارد پیش از خرید سهام برای سرمایه‌گذار، از مقدار ریسک پذیری او اطلاع پیدا کند تا بداند چگونه سبدی برای سرمایه‌گذار بچیند که رضایت بیشتری داشته باشد. بر اساس این ریسک پذیری، سبدگردان میزان خرید سهام از بازار بورس یا سایر اوراق بهادار را سازمان دهی می‌کند.

بهترین شرکت سبد گردانی در شیراز
بهترین شرکت سبد گردانی در شیراز

سود سبدگردانی تضمینی است؟

تضمین کردن سود در شرکت سبدگردانی قانونی نیست. تحت شرایطی یک سبدگردان می تواند در صندوق های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری کند. البته، سود این صندوق‌ها بازدهی زیادی نخواهد داشت و در بیشتر مواقع کمی بیشتر از سود بانک می باشد. البته این صندوق‌ها همیشه تحت هر شرایطی سود می دهند. 

شرایط سبدگردانی در خانه سرمایه با همکاری شرکت سبدگردان چگونه است؟

این شرایط شامل:

  • قرارداد یک ساله است و امکان فسخ قرارداد در این مدت نیز است
  • سود سبدگردان 20% از سود حاصله برای سود‌های بالای 20% است.
  • قرارداد در شرکت سبدگردانی تحت مجوز سازمان بورس بسته خواهد شد.

انتخاب سبدگردان مناسب در شیراز

مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسب ترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:

  • سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌ها
  • دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیل
  • مقدار منابع در اختیار
  • خوشنامی در بازار سرمایه

آیا شرکت های سبد گردانی در شیراز در زیان سهیم هستند؟

خیر. فرض بر این است که سرمایه‌گذار از ریسک کلی بازار بورس مطلع است و با این آگاهی سبدگردان مناسبی را انتخاب می‌کند. سازمان بورس به هیچ شرکت سبدگردانی و هیچ شخصی اجازه تضمین سود را نمی‌دهد. هرچند یک سری استثنا در بحث صندوق‌های سرمایه‌گذاری که سود آن‌ها در محدوده سود بانکی است وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که سبدگردان انتخابی شما عملکرد خوبی در گذشته و یک تیم تحلیل حرفه‌ای داشته باشد.

ویژگی های بازر و مهم یک شرکت سبدگردان بورس در شیراز

شرکتی که انتخاب می کنید باید از نظر دانش و مهارت پختگی کافی را داشته باشد. بنابراین ویژگی های زیر به شما در انتخاب یک شرکت مناسب در این زمینه کمک می کند:

  • شرکت سبدگردانی دارای مجوز از سازمان بورس باشد.
  • یک شرکت سبدگردان با رزومه را انتخاب نمایید.
  • شرکت سبد گردان در شیراز باید دارای یک تیم حرفه ای باشد.
  • میزان دریافت کارمزد شرکت از اهمیت برخوردار است.
  • شرکت سبدگردان باید تمام خدمات خود را به صورت شفاف اعلام کند.

شرکت های سبدگردان در شیثراز چه خدماتی ارائه می‌کندد؟

موارد زیر به عنوان خدماتی هستند که در این شرکت ها به شما عزیزان ارائه خواهد شد:

  • بستن قرارداد و تنظیم آن
  • ارسال گزارش های معاملات
  • دارا بودن سامانه های معاملاتی

با مراجعه به مراکز کارگزاری بورس در شیراز میتوانید شرکت در بورس را شروع کنید.