فروش نرم افزار حسابداری در شیراز

شرکت افزون حساب شیراز نمایندگی فروش و آموزش نرم افزار حسابداری در شیراز و سراسر کشور می باشد که بسته به کسب و کار شما اقدام به مشاوره قبل از خرید نرم افزار حسابداری و همچنین نیاز سنجی حضوری و غیر حضوری برای مشتریان خرید نرم افزار حسابداری ارائه می دهد. فعالیت اصلی شرکت افزون حساب علاوه بر نرم افزار حسابداری در شیراز خدمات نرم افزار حسابداری، حسابرسی و مدیریت مالی در شیراز می باشد که بصورت گسترده در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات می پردازد و با تمامی نرم افزار های حسابداری موجود در بازار کار آشنایی کامل دارد.از این رو به دلایلی که در زیر گفته می شود بهترین نرم افزار حسابداری در شیراز را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

نکات کلیدی قبل از خرید انتخاب نرم افزار حسابداری

با توجه به تجربه اجرایی افزون حساب در زمینه حسابرسی و مدیریت مالی شرکت های معتبر و برخورد با نرم افزار های متنوع موجود در بازار و پی بردن به نقاط قوت و ضعف تمامی نرم افزار های حسابداری، چند نکته مهم در قبل از خرید هر گونه  نرم افزار حسابداری برای یک حسابدار اشاره میکنیم.

نکته اول : جامع بودن نرم افزار

جامع بودن نرم افزار از این رو که تمامی زیر شاخه های حسابداری اعم از حسابداری مالی، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری انبار، حسابداری دریافت و پرداخت و هم چنین حسابداری فروش و غیره در قالب یک نرم افزار حسابداری گنجانده شده باشد و تمامی دیتاهای وارد شده در زیرشاخه های مختلف بتوانند با هم در ارتباط باشند و به نوعی همدیگر را کاور کنند و بسته به نیاز حسابدار هر کدام از زیرشاخه را بتواند فعال یا غیر فعال کند. و آینده نگری هم داشته باشد که اگر نیاز به یک زیرشاخه داشته باشد بتواند آن را درون خود نرم افزار فعالسازی کند.

نکته دوم : گزارشگیری های دقیق و شناور

یکی از موارد فوق العاده مهم در بحث حسابداری مربوط به خروجی گرفتن و یا گزارشگیری حرفه ای و قابل درک برای عموم می باشد یعنی اگر شرکتی اقدام به استخدام نیروی حسابدار می کند صرفا جهت گزارشگیری می باشد.این گزارشات در مرحله اول برای مدیر عامل مفید، از این جهت که می خواهد آنالیز کند که شرکت سودهی یا زیان دارد حساب شرکت های طرف قرارداد چقدر هست چه میزان طلبکار و چه میزان بدهکار می باشند.در مرحله دوم گزارشات حسابداری برای سهامداران شرکت مفید هست و از وضعیت شرکت در یک سال گذشته مطلع شوند.

و یکسری افراد هستند که از بیرون شرکت خواهان سرمایه گذاری در شرکت می باشند و این افراد نیاز دارند که بر مبنای گزارشات حسابداری ، تجزیه و تحلیل بکنند تا در نهایت اقدام به سرمایه گذاری کنند. یا شرکت خواهان دریافت وام از بانکها هست در اینجا باز بانک براساس گزارشات اقدام به پرداخت وام به شرکت می کند.اگر شرکت پیمانکاری باشید و قصد حضور در مناقصه را دارید، و مبنای حضور در مناقصه گزاشات مالی می باشد از این شما نیاز به یک گزارشگیری حرفه های جهت ارائه دارید.

پس هدف از استخدام حسابدار، گرفتن خروجی ها و گزارشات مالی شرکت می باشد یعنی بدون بحث گزارشگیری شرکت اصلا نیازی به حسابدار ندارد.با توجه به موارد بالا متوجه اهمیت گزاشگیری را در حسابداری شدیم که یک اصل مهم و کلیدی در بحث حسابداری و همچنین نرم افزار حسابداری می باشد.

نکته سوم : محاسبات دقیق

در واقع بیشتر در حسابداری انبار نیاز به محاسبات دقیق داریم و با توجه به روش های متفاوتی که در محاسبه خروجی کالا وجود دارد روش های مثل LIFO – FIFO و روش میانگین و شناسایی ویژه. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که نرم افزار حسابداری خریداری شده از کدام روش برای محاسبات استفاده می کند و دقیق ترین روش محاسبه کدام است تا در محاسبات و گزارشگیری ها  خطا نداشته باشید.

نکته چهارم : پشتیبانی نرم افزار

از آنجای که کار با هر نرم افزاری در روز های اولیه ممکن هست نیاز به آموزش و رفع خطا داشته باشد شما باید بررسی کنید ببیند که کدام یک از شرکت های تولید کننده نرم افزار حسابداری دارای پشتیبانی قوی و تمام وقت هست.نیروی های که در بخش پشتیبانی بکار گرفته می شوند آیا دارای دانش حسابداری و تکنیکال هستند یا برای کاهش هزینه های شرکت فروشنده نرم افزار از نیرو های مبتدی و کم تجربه استفاده می کنند.از این رو ما بحث پشتیبانی رو با توجه به سابقه چندین ساله اجرایی حسابرسی و مدیریت مالی، از نکات کلیدی در خرید نرم افزار حسابداری می دانیم.

نکته پنجم : سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده نرم افزار

در سالیان گذشته شرکتهای وجود داشتند که اقدام به تولید نرم افزار حسابداری کرده اند و چند سالی را خدمات ارائه داده اند و در نهایت به دلایل مختلفی نتوانستند به فعالیت خود ادامه دهند حال شما فرض کنید از این شرکت ها نرم افزار حسابداری خریداری کرده اید و تمامی اطلاعات مالی و حسابداری خود را در این نرم افزار وارد کرده اید و شما به هردلیلی نیاز به بروزرسانی نرم افزار و یا رفع مشکلات نرم افزار داشته باشید و شرکت ارائه دهند نرم افزار دیگر وجود خارجی نداشته باشد، نهایت شما مجبور به تغییر نرم افزار و پرداخت هزینه بالاتری جهت خرید نرم افزار دیگری هستید. از این رو ما به شما در خرید نرم افزار حسابداری توصیه می کنیم که به سابقه شرکت و حتی سیاست های آینده شرکت ارائه دهنده نرم افزار هم دقت کنید.

چرا سپیدار محبوترین نرم افزار حسابداری کشور است ؟

نرم افزار حسابداری سپیدار حاصل سال ها خدمات نرم افزار شرکت همکاران سیستم می باشد.و تمامی نیازهای یک حسابدار در آن گنجانده شده و تمامی زیرشاخه های حسابداری را شامل می گردد و در گزارشگیری ها تمامی نیاز های در حسابرسی و مدیریت مالی را فراهم می کند و امکان ساخت هر گونه گزارشی را که حسابدار بخواهد را فراهم می کند.

چرا افزون حساب نرم افزار سپیدار را پیشنهاد میدهد؟

نرم افزار حسابداری سپیدار یک نرم افزار جامع که همه زیر شاخه های حسابداری در آن گنجانده شده است و بسته به نیاز شما ( مشتری) می توانید آن را در صورت خرید، فعال یا غیر فعال کنید.در محاسبات مالی ، حقوق و دستمزد و خروجی های انبار از دقیق ترین و بهترین الگوریتم های محاسباتی استفاده می کند و درصد خطای صفر دارد.

ویژگی های نرم افزار سپیدار :

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم، با چهار بسته‌‌ی تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری، برای مدیریت چابک‌تر شرکت‌های کوچک طراحی شده است و متناسب با نیازهای این کسب‌وکارها، کاربری بسیار ساده‌ای دارد. سپیدار؛ بخش‌های عملیاتی حسابداری و مالی، تامین و خرید و فروش و مشتریان را پوشش می‌دهد. نرم افزار حسابداری سپیدار همچنین دارای هشت سیستم می باشد که در این صفحه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

بسته‌های نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

بسته پیمانکاری نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار افزون بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش دهی از صورت هزینه، صورت وضعیت و تسویه حساب‌های مربوط به هر پروژه را با دقت و سرعت بسیار برای شما فراهم می کند؛ هم‌چنین ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی هم‌زمان چند پروژه پیمانکاری است که امکان محاسبه بهای تمام شده‌ی هر پروژه و قرارداد را در لحظه فراهم می کند.

چرا نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار؟

  1. کنترل تسویه حساب‌ها؛ پی‌گیری راحت و سریع مطالبات تسویه نشده‌ی مرتبط با هر صورت وضعیت
  2. ثبت الحاقیه، دستور کار و صورت جلسه برای هر قرارداد با توجه به سقف مجاز؛ نگهداری دقیق سابقه‌ی تغییرات
  3. ثبت ضمانت‌نامه‌ها به تفکیک هر قرارداد؛ مدیریت ساده‌تر ضمانت‌نامه‌ها
  4. تعریف کارگاه و کنترل تنخواه‌گردان دفتر مرکزی و کارگاه‌ها؛ سنجش انحرافات هزینه‌ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه
  5. کنترل جزئیات هر یک از پروژه‌ها به شکل مجزا؛ تهیه‌ی گزارش در دو سطح پروژه و قرارداد
  6. تعریف انواع هزینه و ارتباط آن با یک حساب معین در ثبت اسناد حسابداری؛ کنترل و پی‌گیری راحت صورت هزینه‌های تسویه نشده و پرداخت‌های مرتبط با هر صورت هزینه
  7. ثبت عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی؛ مدیریت تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها

نرم افزار حسابداری خدماتی

بسته خدماتی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار ، با کاربری ساده در ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، گزارش های دقیقی را درباره‌ی تمام عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی برایتان فراهم می‌کند؛ هم‌چنین با در اختیار گذاشتن گزارش‌های مربوط به فروش خدمات، اطلاعات مالی منسجم و به‌هنگام را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بسته با ۴ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش خدماتی، دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های خدماتی است.

چرا نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار؟

  1. تعیین نوع فروش برای خدمات متفاوت؛ مدیریت فروش خدمات
  2. تهیه‌ی در لحظه‌ی صورت حساب طرف مقابل؛ ارتباط شفاف با مشتریان
  3. تعیین مدل‌های گوناگون پورسانت؛ تعریف واسط و محاسبه‌ی خودکار پورسانت بر مبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
  4. ثبت عملیات مرتبط با چک‌‎های دریافتی و پرداختی؛ مدیریت تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  5. تهیه‌ی خودکار صورت مغایرت بانکی؛ صرفه‌جویی در زمان، جلوگیری از دوباره‌کاری و اشتباهات کاربری

نرم افزار حسابداری تولیدی

بسته تولیدی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار ویژه صنایع مونتاژ و بسته بندی ، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات اقدام کنید و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید. این بسته شامل ۷ سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تولید، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت است که پاسخگوی شرکت های تولیدی در صنایع مونتاژ و بسته بندی است.

چرا نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار؟

  1. آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات؛ کاهش اتلاف مواد اولیه
  2. کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول؛ افزایش کنترل داخلی
  3. آگاهی دقیق از موجودی انبار مواد اولیه؛ برنامه‌ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید
  4. پیش‌بینی تولید؛ انتخاب بهینه‌ترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه
  5. ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش و محاسبه‌ی هزینه‌های مواد اولیه؛ محاسبه‌ی راحت بهای تمام شده‌ی هر محصول
  6. تعیین حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا؛ شناسایی به موقع کالاهای نیازمند سفارش و مدیریت موجودی انبار
  7. انبارگردانی و صدور تگ انبار؛ شناسایی کسری و اضافات انبار و کنترل موجودی

نرم افزار حسابداری بازرگانی

بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، کنترل موجودی انبار و محاسبه‌ی سود و زیان کالا را برای شما ساده می‌کند؛ با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیق‌تری بر موجودی انبار داشته باشید؛ هم‌چنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبه‌ی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید. این بسته با ۵ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است.

چرا نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار؟

  1. ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها؛ جلوگیری از کمبود موجودی و خواب کالا در انبار
  2. گزارش سود و زیان به تفکیک کالا؛ شناسایی کالاهای پُرسود
  3. تهیه در لحظه‌ی صورت‌حساب طرف مقابل؛ ارتباط شفاف با مشتریان
  4. ثبت تمام عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی؛ مدیریت تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  5. تعیین مدل‌های گوناگون پورسانت؛ تعریف واسط و محاسبه‌ی خودکار پورسانت برمبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
  6. نمایش موجودی کالا در انبار؛ آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجودی کالای رزرو در لحظه‌ی ثبت پیش‌فاکتور یا فاکتور