مهاجرت به نروژ

مهاجرت به هر کجای دنیا نیاز به تحقیق و بررسی دارد. کشور نروژ یکی از کشور های خوش آب و هوا است. روش های اخذ اقامت نروژ را باید بدانید تا بتوانید بدون ریسک اقدام به مهاجرت کنید. در این مطلب روش های مهاجرت به نروژ را خواهید دانست. با ما همراه شوید…

روش های مهاجرت به نروژ

نروژ یک کشور بسیار ثروتمند و ایده آل است که متقاضیان زیادی سالانه برای مهاجرت به آنجا می روند. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است. در سال های اخیر تعداد زیادی از ایرانیان برای مهاجـرت به نروژ اقدام کرده اند. در این مطلب معمول ترین روش های گرفتن اقامت نروژ را به شما خواهیم گفت.

مهاجرت به نروژ از طریق کار

گرفتن اقامت نروژ از طریق کار به این صورت است که در زمانی که فرد متقاضی درخواست کار در این کشور را داشته باشد به او ویزای 1 ساله داده می شود. تا در این مدت به صورت نیمه وقت یا تمام وقت مشغول به کار شوند.

مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی که کشور نروژ به متقاضیان میدهد. این روش گرفتن اقامت در انتها به فرد اقامت کشور نروژ را میدهند. جهت اقدام به اقامت دائم در کشور نروژ نیاز به یک پروسه سه ساله کار و زندگی در این کشور خاهید داشت. شما پس از هفت سال میتوانید پاسپورت این کشور را گرفته و شهروند نروژ باشید.

گرفتن اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور نروژ یکی دیگر از روش های گرفتن اقامت این کشور است. برای سرمایه گذاری در این کشور باید چیزی حدود 500000€ (یورو) تا 1000000€ (یورو) را برای سرمایه گذاری داشته باشید.

گرفتن اقامت نروژ از طریق خرید ملک

از دیگر راه های مهاجرت به نروژ خرید ملک در این کشور است که نسبت به دیگر راه های مهاجرت به نروژ از ریسک بیشتری برخوردار می ­باشد.افراد برای اینکه بتوانند از طریق خرید ملک در این کشور اقامت دائم نروژ را اخذ نمایند بایستی ملک خریداری شده را به مدت 5 سال در اختیار خود نگه داشته و تصمیم به فروش آن ننماید.

دیدگاهتان را بنویسید