مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به هر کجای دنیا نیاز به تحقیق و بررسی دارد. فنلاند نیز یکی از کشور هایی است که سالانه توجه مهاجران زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله با روش های گرفتن اقامت فنلاند بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه شوید.

نحوه مهاجرت به فنلاند 2021 چگونه است ؟

فنلاند در شمال اروپا قرار گرفته است. این کشور هشتمین کشور وسیع اروپا است. از آب و هوای معتدل و خوبی برخوردار است. به دلیل امنیت بالای این کشور توجه مهاجرین زیادی را به خود جلب میکند. برای مهارجت به فنلاند را های مختلفی وجود دارد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

مهاجرت به فنلاند از طریق کار

یکی از روش های گرفتن اقامت کشور فنلاند از طریق دریافت ویزای کار است. از آنجایی که این کشور از تراکم جمعیتی کمی برخوردار است به راحتی میتوان از طریق کار اقامت فنلاند را دریافت کرد. دو روش در جهت دریافت اقامت کاری کشور فنلاند وجود دارد که شامل :

نوع اول برای افرادی است که در فنلاند تحصیل کرده اند. در این روش، اقامت شخص فارغ التحصیل بین 6 الی 12 ماه تمدید میگردد تا بتواند در فنلاند کار پیدا کند.. نوع دوم ویزاهای کاری برای افرادی است که یک دعوت نامه کاری از کشور فنلاند را دارند که از طریق این پیشنهاد کاری شخص می تواند جهت دریافت ویزا و اقامت در فنلاند اقدام نماید.

مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک

خرید ملک یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کشور فنلاند است. بدون تردید یکی از بهترین کشورهای دنیا فنلاند است. کیفیت بالای زندگی، نظام آموزشی، سیستم بهداشت و شرایط اقتصادی این کشور زیبا باعث شده تا سرمایه گذاران از کشورهای مختلف برای مهاجرت به فنلاند از طریق خرید ملک درخواست داشته باشند.

گرفتن اقامت فنلاند از طریق تحصیل

یکی از معمول ترین روش های اخذ اقامت هر کشوری اقدام از طریق تحصیل است. برای گرفتن اقامت کشور فنلاند نیز یکی از راحت ترین روش ها اقدام از طریق تحصیل است. تحصیل در این کشور به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی قابل صورت میگیرد.

مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج

ازدواج کردن با یک فردی که اقامت کشور فنلاند را دارد نیز یکی از راه های اخذ اقامت این کشور است. با دارا بودن شرایط زیر میتوانید برای گرفتن اقامت فنلاند از طریق ازدواج اقدام نمایید :

  • یکی از زوجین شهروند فنلاند باشد
  • شهروند فنلاندی در فنلاند زندگی بکند و یا قصد زندگی کردن در فنلاند را داشته باشد
  • ازدواج به صورت رسمی ثبت شده باشد
  • ارائه مدارک هویتی مانند پاسپورت و کارت ملی
  • باید هر دو شخص مجرد باشند
  • تکمیل فرم های مربوطه

گرفتن اقامت فنلاند از طریق تولد

از طریق تولد نیز میتوان به اقامت کشور فنلاند دست یافت. در نظر داشته باشید که اگر هدف شما این است که از طریق به دنیا آوردن فرزند خود در این کشور اقامت فنلاند را نیز کسب کنید باید شرایط زیر نیز دارا باشید:

  • مادر کودک شهروند فنلاندی باشد
  • پدر کودک شهروند فنلاندی باشند (البته در این مورد پدر و مادر کودک باید به صورت رسمی ازدواج کرده باشند)
  • پدر فنلاندی کودک از دنیا رفته باشد (با این شرط که قبل از تولد فرزند با مادر وی ازدواج کرده باشد)

دیدگاهتان را بنویسید