صرافی ارزهای دیجیتال در شیراز

ارزهای دیجیتال امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. نحوه خرید و فروش، معرفی اصطلاحات این بازار و همچنین صرافی ارزهای دیجیتال در شیراز را در این مطلب به شما خواهیم گفت. با ما همراه شوید….

صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

برای خرید و فروش هر چیزی نیاز به یک بستر و بازار مناسب آن است. در واقع با رفتن در بازار جنس مورد نظر میتوانید تمام اجناس در آن زمینه را ببینید و بسته به نظر خود خرید کنید.

صرافی ارزهای دیجیتال نیز به همین گونه است. در واقع یک بستر و بازار اینترنتی است که در آن تمام ارزرهای دیجیتال خرید و فروش میشوند. در جدول زیر لیست کاملی از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال در شیراز را برای شما آورده ایم.

لیست بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال در شیراز

ردیفنامآدرسشماره تماس
1
صرافی ایران چنجشیراز، معالی ­آباد، نبش دوستان، ساختمان اداری الوند، طبقه2، واحد20209129171012
09301122828

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال در شیراز چیست ؟

  • صرافی ارزهای دیجیتال بسترهای اینترنتی هستند که در آن با داشتن یک نام کاربری و یک رمز عبور می توانید تمام ارزهای دیجیتالی را بخرید و یا بفروشید.
  • صرافی ارز دیجیتالی تا حدودی شبیه به کارگزاری بورس است. اما این صرافی ها به صورت یک سایت تحت وب و یا یک اپلیکیشن خدمات خرید و فروش در بازار ارز دیجیتالی را به شما میدهند.
  • در زمانی که شما برای خرید یک ارز اقدام میکنید بلافاصله پول از حساب شما کم شده و ارز خریداری شده در حساب شما ثبت میشود.
  • یک صرافی ارز دیجیتالی خوب با حفظ نکات امنیتی هر کاربر در تلاش است تا خدمات این بازار را به کاربران با سرعت و دقت زیاد ارائه دهد.
  • در این مراکز اینترنتی میتوانید پول ریالی خود را به ارز دیجیتالی تبدیل کنید و بعد از گذر زمان و ریدن به سود مورد نظر آن را فروخته و تبدیل به پول ریالی کنید. تمام این روند در یک صرافی معتبر ارز دیجیتالی انجام میشود.

انواع صرافی های ارزهای دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند که هر کدام به طور خاصی فعالیت میکنند. این صرافی ها به دو دسته مهم صرافی های متمرکز و غیر متمرکز تبدیل میشوند.

صرافی متمرکز

به صرافی گفته می شود که به صورت متمرکز است و توسط یک شرکت معتبر و یا نهاد خاص اداره میشود.بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال ازجمله بایننس، کوین بیس، کراکن، هوبی (Houbi)، بیتفینکس (Bitfinex) و … از نوع متمرکز هستند.

صرافی غیر متمرکز

صرافی‌های غیرمتمرکز یکی از انواع صرافی ارز دیجیتال است که در آینده نه چندان دور تمام بازار بورس و ارز دیجیتال را فرا میگیرد. مهم‌ترین کته در این صرافی ها این است که مدیریت و کنترل بر دارایی های هر فرد به دست خودش است و اداره کنندکان این بسترها هیچ کنترلی بر اموال شما نخواهند داشت.

تلاش ما بر آن بوده که مفهوم این کلمه و همچنین معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال در شیراز را به شما معرفی کنیم. سپاس از همراهیتان

دیدگاهتان را بنویسید