پردرآمدترین شغل های ایران

کلمه پردرآمد از نظر هر فرد میتواند متفاوت باشد. پردرآمد بودن یک شغل به عوامل مختلفی بستگی دارد. شغل های زیادی وجود دارد که هر کدام میتواند درامد خوبی را به دنبال داشته باشد. در این مقاله با 5 مورد از پردرآمدترین شغل های ایران و جهان بیشتر آشنا می شوید.

معرفی شغل های پردرآمد ایران و جهان 2021

در شرایط اقتصادی حال حاضر در ایران و جهان طبیعی است که همه افراد به دنبال شغل های پر درآمد باشند. انتخاب یک شغل مناسب کار سختی است و میتواند شما را به چالش بکشد. اگر سردرگم هستید و با درآمد شغل فعلی خود مشکل دارید میتوانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید و شغل های پر درآمد را پیدا کنید.

پزشکی و جراحی

از قدیم توصیه همه خانواده ها این است که دکتر شوید! پزشکی و جراحی در هر زمینه ای میتوان بهترین شغل های 2021 باشد. اگر به رشته های پزشکی و جراحی علاقه داشته باشید میتوانید درآمد خوبی داشته باشد.

جراحی زیبای و پلاستیک

یکی از پردرآمدترین شغل های ایران در حال حاضر است.

متخصص زنان و زایمان

نیز از شاخه های پردرآمد پزشکی به حساب می آید.

جراح و متخصص بیهوشی

از بهترین شغل های 2021 در ایران و خارج از کشور طرفداران زیادی را دارد.

دندانپزشکی پردرآمدترین شغل های ایران

دندانپزشکی به تنهایی یکی از شاخه های پزشکی است که رتبه دوم پردرآمدترین شغل دنیا به حساب می آید. دندانپزشکی زیر شاخه ای یادی نیز دارد. دندانپزشکی زیبایی نیز یکی از شغل های پردرآمد در ایران و جهان است.

درآمد: با توجه به گزارش BLS، حقوق سالانه دندان پزشکان عمومی به طور متوسط 159000 دلار و دندان پزشکان متخصص به طور متوسط 208000 دلار یا بیشتر خواهد بود.
رشد شغل در دهه پیش رو (2029-2019): طبق گزارش BLS، در دهه آینده این شغل تا 3% افزایش پیدا میکند.

مدیرعاملی (CEO) یکی از پردرآمدترین شغل های ایران

مدیر عاملی نیز پردرآمدترین شغل های ایران است. این کار در در کنار درامد بالایی که دارد میتواند شغل پر استرسی نیز باشد. مدیرعاملان معمولاً به هیئت مدیره گزارش می‌دهند و رهبران دیگری مانند مدیرعامل اجرایی (COO) و مدیر مالی (CFO) را مدیریت می‌کنند.

درآمد: طبق گزارش BLS، مدیر عاملان سالانه حقوق متوسط 184،460 دلار می باشد.
رشد شغل در دهه پیش رو (2029-2019): طبق گزارش BLS، حدودا 4% در دهه آینده افزایش خواهد داشت.

پرستاران

یکی دیگر از شغل های پردرآمد ایران پرستاری است. این شغل در کنار درآمد که دارد یکی از شغل های سخت نیز محسوب می شود. پرستاران مراقبت‌های پیشرفته مدرک کارشناسی ارشد در تخصص خود را دارند و از جایی که درس خوانده اند مجوز دارند.

درآمد: طبق گزارش BLS، پرستاران متخصص به طور متوسط 115،800 دلار در سال درآمد دارند.
رشد شغل در دهه پیش رو (2029-2019): پیش بینی شده است که در دهه آینده، شغل پرستاری 45% رشد خواهد داشت.

مدیران IT

میدارن فناروی اطلاعات یا آی تی یکی از مشاغلی است که درآمد بالایی را خواهد داشت. این افراد وظایف مختلفی مانند ارزیابی نیازهای رایانه‌ای سازمان، ارائه توصیه‌هایی برای اصلاح و به روزرسانی، استخدام و مدیریت را به عهده دارند.

درآمد: مدیران فناوری اطلاعاتبه طور متوسط 146،360 دلار در سال درآمد خواهند داشت.
رشد شغل در دهه پیش رو (2029-2019): طبق پیش بینی ها در دهه آینده این شغل 10% رشد خواهد کرد.

امید است مقاله فوق به شما در انتخاب یکی شغل مناسب و پردرامد کمک کردن باشد. در نظر داشته باشید که هر شغلی بسته به نوع آن میتواند مشکلات و سختی های خاص خود را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید