مهاجرت به سوئد

مهاچرت به هر کشوری در هر قاره ای نیاز به تحقیق و بررسی دارد. کشور سوئد نیز جز کشور هایی است که سالانه مهاجران زیادی به آنجا سفر میکنند. در این مقاله بهتری روش های مهاجرت به سوئد و گرفتن اقامت این کشور را به شما میگوییم. با ما همراه شوید..

مهاجرت به سوئد چگونه است ؟

کشور سوند در شمال اروپا واقع شده است. به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب این کشور بیشتر مردم آن در جنوب سوئد ساکن شده اند. کشور شوئد از نظر شرایط و امکانات رفاهی بسیار جای مناسبی برای زندگی است. اما چیزی که در این کشور بیشتر مورد توجه قرار میگیرد این است که هزینه های زندگی و تحصیلی بالا تری نسبت به بقیه کشورهای اروپایی دارد.

گرفتن اقامت سوئد از طریق تحصیل

یکی از بهترین روش های گرفتن اقامت هر کشوری اقدام از طریق تحصیل استو کشور سوئد نیز مانند بقیه کشور ها اقدام از این طریق راحت تر از بقیه راه ها است. برای اخذ اقامت سوئد باید 5 شرایط زیر را دارا باشید :

  • داشتن گذر نامه معتبر
  • مدرک زبان ارائه نمایید
  • پذیرفته شدن در یک رشته و مقطع در یک کالج یا دانشگاه معتبر در سوئد
  • ارائه اسناد مالی برای اثبات توانایی در پرداخت شهریه و هزینه های زندگی در کشور سوئد
  • اگر تحصیل شما در مقطع قبلی به زبان انگلیسی نبوده باشد می باید برای ادامه تحصیل در دانشگاه های سوئد
  • داشتن بیمه نامه معتبر

مهاجرت به سوئد از طریق کار

درصد بیکاری در سوئد 6.6 درصد در سال ۲۰۱۸ بوده است که در ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۹ به ۶.۴ درصد رسده است. اگر قصد گرفتن اقامت کشور سوئد از طریق کار را دارید باید قبل از آن شغلی در این کشور داشته باشید. قبل از ورود به این کشور باید پیشنهاد شغلی شما آماده باشد.

مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از راه های دیگر برای گرفتن اقامت کشور سوئد است. در کشور سوئد سرمایه گذاری تجاری به صورت ثبت شرکت با مسئولیت محدود است که نیازمند حداقل سرمایه اولیه ۵۰۰۰۰ کرون می باشد که می بایست در حساب شرکت باشد.

اخذ اقامت کشور سوئد از طریق تولد

این روش نیز میتواند به شما در مهاجرت به این کشور کمک کند. اگر فرزند خود را در این کشور به دنیا آورید از همان ابتدا اقامت این کشور را دریافت میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید