مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به هر کجای دنیا نیازمند تحقیق است. این که بتوانید بهترین روش مهاجرت را پیدا کنید بسیار مهم است. در این مقاله با روش های مهاجرت به استرالیا و گرفتن اقامت آن کشور بیشتر آشنا میشوید…

مهاجرت به استرالیا چگونه است ؟

کشور استرالیا یکی از کشورهایی است که توجه بسیاری از مردم را برای مهاجرت به آنجا جلب کرده است.
دلیل‌تان برای مهاجرت هر چه باشد،لازم است درباره شرایط کشور مقصد و تناسب آن با نیازها و اهدافتان اطلاعات کافی داشته باشید. برخی از کشورها شرایط مساعدتری دارند و استرالیا یکی از آنهاست. آب‌وهوا و طبیعت زیبا، انگلیسی‌زبان بودن مردم و از همه مهم‌تر اقتصاد قوی و فرهنگ مهاجرپذیر از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از مهاجران را جذب این کشور می‌کند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

روش های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که هر کدام قوانین خاص خود را دارد. در مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری موارد زیر را باید رعایت کرد :

  • سن کمتر از ۵۵ سال
  • دارایی حداقل به میزان ۸۰۰ هزاردلارِ استرالیا (شامل اموال منقول و غیرمنقول)
  • گردش مالی در دو سال از چهار سال اخیر (فروش یا واریزی به حساب) حداقل به میزان ۵۰۰ هزاردلارِ استرالیا
  • امکان اثبات کارفرمایی یا خویش فرمایی شما در ایران در دو سال مالی کاملپ
  • سرمایه‌گذاری حداقل ۲۰۰ هزاردلارِ استرالیا در کسب‌وکار
  • ۲ سال فعالیتِ کسب‌وکار
  • حداقل ۳۰۰ هزار دلار گردش مالی سالیانه کسب‌وکار

گرفتن ویزای اقامت استرالیا از طریق خانواده

  • در نظر داشته باشید اگر خودتان اقامت دائم استرالیا دارید، فرزندتان می‌تواند به کمک ویزای فرزند از طریق شما به استرالیا مهاجرت کند.
  • اگر فرزندتان اقامت دائم استرالیا را دارد شما می‌توانید از طریق ویزای والدین به این کشور مهاجرت کنید.
  • اگر همسر یا نامزد شما استرالیایی است یا اقامت دائم استرالیا را دارد، می‌توانید برای زندگی در کنار او از دولت استرالیا تقاضای ویزای ازدواج یا نامزدی کنید و به این کشور مهاجرت کنید. در این حالت ابتدا یک ویزای اقامت موقت برای شما صادر می‌شود که اعتبار آن دو سال برای ویزای ازدواج و ۹ ماه برای ویزای نامزدی است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

روش های مختلفی در جهت اخذ اقامت کشور استرالیا وجود دارد. یکی از این موارد مهاجرت از طریق تحصیل است.

  • اقامت از طریق ویزای تحصیلی استرالیا به طور موقتی است و تا پایان دوره‌ی تحصیل اعتبار خواهد داشت. برای این کار قبل از شروع سال تحصیلی باید برای دریافت ویزا اقدام نمایید. پس از دریافت ویزا و ورود به استرالیا، می‌توانید تا زمانی‌که دوره‌ی تحصیلی‌تان تمام شود در آنجا بمانید.

هزینه‌های مهاجرت به استرالیا

هزینه های مهاجرت شامل هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا و فراهم کردن مدارک می باشد. اما هزینه‌های مربوط به کار، زندگی و تحصیل در استرالیا هم به این هزینه‌ها اضافه میگردد. استرالیا از نظر هزینه‌های زندگی کشور ارزانی نخواهد بود. اما به تناسب درآمد و امکانات رفاهی این کشور، محیط مناسبی برای کار و زندگی میتواند باشد.

متقاضیانی که درخواست مهاجرت به کانادا را دارند به لینک درج شده مراجعه کنید.

مهاجرت به ترکیه و روش های آن را میتوانید در لینک درج شده مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید