مهاجرت به هلند

گرفتن اقامت هر کشور بسته به شرایط های مختلف آن میتواند متفاوت باشد. در این مقاله مهاجرت به هلند را برای شما عزیزان توضیح میدهیم تا بتوانید به راحتی روش مورد نظر خود را پیدا کنید.

راحت ترین راه مهاجرت به هلند

برای گرفتن اقامت هلند میتوانید روش های مختلف را بررسی کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. کشوری ثروتمند و سطح بالا در قاره اروپا است که جز کشور هایی با اقتصاد قوی محسوب می شود. این کشور به دلیل سطح رفاه بسیار مناسب و مهاجر پذیری، مقصد بسیار مناسبی برای ایرانی ها محسوب می شود.

روش های گرفتن اقامت هلند

  • مهاجرت به هلند روش های مختلفی دارد که شامل :
  • مهاجرت به هلند از طریق کار
  • اقامت هلند از طریق تحصیل
  • اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت هلند از طریق ازدواج
  • مهاجرت به هلند و اخذ تابعیت از طریق تولد
  • اقامت هلند از طریق پناهندگی

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

گرفتن اقامت هلند از طریق تحصیل کار سختی نیست. در جهت گرفتن اقامت هلند با تحصیل در نظر داشته باشید که بین 8 تا 20 هزار یورو در مقاطع تحصیلی مختلف در طول سال را باشید پرداخت کنید. هلند یک کشور کم هزینه به حساب می آید.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت هلند سرمایه گذاری است. در نظر داشته باشید که خرید ملک در جهت گرفتن اقامت تاثیری نخواهد داشت مگر آنکه شرکتی در هلند ثبت کرده و خرید ملک تحت بیزینس شرکت باشد. از این طریق باید برای ثبت شرکت بیزینسی در هلند ۱,۲۵۰,۰۰۰ یورو پرداخت کنید.

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

جالب است بدانید در هلند دو نوع ویزای نامزدی و ازدواج است. معمولا سفارت هلند برای ویزای نامزدی در راستای اینکه مطمئن باشند این رابطه صوری نیست از متقاضیان مدارکی را میخواهند. یکی از مهمترین مدارک این است، حداقل مدت زمان آشنایی 2 سال است. اثبات این آشنایی و علاقه می تواند از طریق چت، عکس، اسناد مسافرت (اگر رفته باشند) یا رفت و آمد خانوادگی صورت بگیرد.

گرفتن اقامت هلند از طریق پناهندگی

پناهندگی، آخرین راه مهاجرت و یکی از خطرناک ترین راه ها به حساب می آید. ما هرگز این روش را به هیچ کس توصیه نمیکنیم. اما در جهت اطلاع رسانی به شما باید گفته شود که : کنوانسیون ژنو در تعریف پناهنده توضیحی این چنین دارد؛ شخصی که به خاطر داشتن عقاید سیاسی خاص، دین و مذهب، عضویت در گروه های اجتماعی، جنسیت، نژاد و … در کشورش ترس از دست دادن جان و یا شکنجه دارد و به کشور های دیگر پناه می برد پناهجو یا پناهنده گفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید