آموزش تجارت الکترونیک در شیراز

آموزش تجارت الکترونیک در شیراز

تجارت الکترونیک چیست؟ آیا این نوع تجارت را می شناسید؟تجارت الکترونیک چه تاثیری در زندگی بشریت دارد؟تجارت الکترونیک که به زبان انگلیسی electroniccommerce  خوانده می شود به انجام تمام فرایندهای خرید و فروش و یا رد و بلد کردن محصولات مختلف و نیز خدمات و اطلاعات  از طریق شبکه های رایانه ای  و اینترنت اشاره داردکه آموزش تجارت الکترونیک در شیراز شهر ما نیز  به شکل مدرن وجود دارد و همگان می توانند از آن استفاده کنند.

آموزش تجارت الکترونیک در شیراز

لیست آموزشگاه های تجارت الکترونیک در شیراز

ردیفنام آموزشگاهآدرسشماره تماس
1کارگاه آموزشی ورد پرس و تجارت الکترونیکشیراز، بلوار زند،  روبه روی هتل پارس، ساختمان 490، طبقه ی دوم،  واحد 1007132353980
2کارگاه آموزشی تجارت الکترونیک هزاره ی سومشیراز، خیابان انقلاب ،  کوچه ی 10، ساختمان دماوند، واحد909382252774

آموزش تجارت الکترونیک در شیراز

تجارت الکترونیک در شیراز

منظور از خرید و فروش اینترنتی تنها مبادله ی ساده ی پول و کالا نیست بلکه خدمات مهم دیگری مثل بازاریابی ، تولید، حمل و نقل ، سرویس دهی و پرداخت برای محصولات را نیز شامل می گردد.مفهوم تجارت الکترونیک،  معنایی گسترده تر از معاملات ساده و خرید و فروش های اینترنتی را پیدا می کند و طبیعتا آموزش تجارت الکترونیک در شیراز و سایر نقاط کشور لزوم به یادگیری آن را ضروری می سازد.

اگر فکر می کنید این مطلب برای شما جالب است و جذابیت دارد به لیست آموزش بازرگانی و تجارت شیراز در سایت ما مراجعه نمایید.

تازه های تجارت الکترونیک در شیراز

اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری شرکت طراحی وب سایت فرازگامان و نیز موسسه ی پارسیان کار آفرین به برگزاری کارگاه یک روزه ی آموزشی اقدام کرده  کرده که همراه با این کارگاه مدرک بین المللی و نیز مدرک کار آفرینی اهدا می شود.

جاماندن فارس از تجارت الکترونیک

روزنامه ی شیراز نوین در خبری اعلام کرد:

تقریبا می توان گفت هیچکدام از شرکت هایی که در عرصه ی تجارت الکترونیک در ایران فعالیت می کنند در سطح جهانی کارنامه ی قابل قبولی نداشته و فعالیت های بین المللی انجام نداده اند.فارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علیرغم تذکر مسئولین استانی ، هنوز جایگاه قابل توجهی در سطح ملی ، کسب نکرده است. این در حالی است که مسئولین استانی بارها اعلام کرده اند که مسئله ی تجارت الکترونیک در فارس ، نباید مغفول باقی بماند. این مشکل بر لزوم تشکیل و وجود کلاس های آموزش الکترونیک در شیراز تاکید دارد.

تجارت الکترونیک چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

تجارت الکترونیک به زبان ساده باعث آسان تر شدن معاملات می گردد. به عنوان مثال خرید یک آموزش اینترنتی ، دریافت نمودن خدمات و سرویس دهی به مشتریان، خرید کالاهای فیزیکی از سایت های مشهوری مثل دیجی کالا و یا آمازون، و بالاخره انجام تراکنش های بانکی که در حالت عادی و به صورت حضوری ، وقت زیادی خواهد گرفت.با آموزش تجارت الکترونیک در شیراز ، بیشتر از قبل با این مفاهیم کلیدی آشنا خواهید شد.

کاربردهای تجارت الکترونیک

امروزه کشورها و دول  مختلف با کمبود انرژی روبه رو هستند و این به صورت معضلی برای بشریت در آمده است. برای جبران این کار یا باید قیمت حامل های انرژی را کاهش داد که کاهش رفاه بشریت را به دنبال داشته و یا اینکه از مفاهیم تجارت الکترونیک تحت عنوان e-commerse استفاده نمود . بدین ترتیب بهره گیری از تجارت الکترونیک ، کاهش مصرف انرژی  و آلودگی ها را به دنبال خواهد داشت و در رفاه حال مردم نیز تغییری به چشم نخواهد خورد.البته در مورد چگونگی استفاده از تجارت الکترونیک در بحث عدم کاهش حامل های انرژی می توانید با شرکت در کلاس های آموزش تجارت الکترونیک در شیراز ، این مفاهیم را به درستی درک نمایید.

مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک

  • وب سایت
  • سبدخرید
  • درگاه پرداخت
  • اطلاعات مربوط به محصول
  • کاتالوگ محصول
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • خبرنامه ها
  • حفظ حریم های شخصی افراد

که این مفاهیم هرکدام تعریف های جداگانه ای دارد که در بحث آموزش تجارت الکترونیک در شیراز می توانید به معنا و مفهوم آن آگاهی پیدا کنید.

در خاتمه امیدواریم که این مبحث برای شما قابل قبول بوده و استفاده ی کافی  را برده باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید